Dnes je: 19.04.2024 Meniny má Jela
Používateľov online: 69 Používateľov v sekcii
Fotogaléria: 58
Registrovaných: 0 Anonymných: 69 Viac ...

Aktualita

Fotografia z dneška

Súčasné fotografie

Pohľadnice zo stanice

Historické fotografie

Fšecko možnééé ...

Fotogaléria

Návrat na náhľady Slideshow FOTKA 843/1479 Predošlá fotka Ďalšia fotka
Zaradené v kategórii: Aktualita
Zobraziť celú fotku
350 ...
Dnes sem zahájili aj večernú " fotosezónu " na koridore ... dnes sme tu poľovali na vlaky od Ba .. ja a Shark, Sharky dík za spoločnosť
Radi tu privítame aj iných fotičov.
Informácie o fotke
Názov albumu:350 (ex. Es 499.0)
Trvalý odkaz:https://www.zeleznicny.net/modules/xcgal/displayimage.php?pid=15393
Autor:marian007  
Vlak:IC
Miesto:Považany
Dátum vyfotenia:10.4.2012
Veľkosť:338 KB
Rozmery:1090 x 633 pixelov
Zobrazené:413 krát
Foťák:FUJIFILM - FinePix S100FS
Clona:f/5
Exp. čas:0.003 s (1/400)
Ohnisko:33 mm
Názory sa nemusia sa zhodovať s názorom redakcie. Redakcia za ne nepreberá zodpovednosť
Príspevkov: 116
10.04.2012 22:01 10.04.2012 22:01
Re: 350 ...

aj bratislavských máš rád?:eru:

Administrátor
Bratislava
Príspevkov: 17135
11.04.2012 6:54 11.04.2012 6:54
Re: 350 ...

Montoya: nemá to sú pre neho paštikári. Lazník jeden:eru:
Čo si nedal fotku vlaku čo išiel o 20 min neskôr??? To bola aktualita!:blomcka:

Administrátor
Príspevkov: 14378
11.04.2012 9:15 11.04.2012 9:15
Re: 350 ...

o 20min neskôr som už bol doma, včera som fotil so silným sebazaprením ... len pretože bolo pekne " som nachladnutý "

Príspevkov: 1
11.04.2012 17:39 11.04.2012 17:39
Re: 350 ...

Milí horehronec já už jsem to vzdal,protože to tady nemá vúbec žádnou cenu posílat fotky,taký supermani co si udělali tuhle stránku jenom sami pro sebe jsi tady ukazují jaký jsou "BORCI" :super: a to teda borci jsou hlavne DUKO.....:eru:


Drahovce
Príspevkov: 4456
11.04.2012 20:03 11.04.2012 20:03
 Re: 350 ...

bez urážky horehronec, no asi majú prečo, ja by som ti nezverejnil ani tú čo ti pustili.. a nezverejnujú svoje fotky, ale tie, čo nejak vypadajú :papa:


Príspevkov: 2671
11.04.2012 20:41 11.04.2012 20:41
 Re: 350 ...

350-0002 - toto není veřejný net ale soukromý web, tak si mohou zveřejňovat co chtějí :ee:

marcel - přestože si majitel může zveřejnit co chce, tak jsem se bohužel nikce nedočetl, zdali má zveřejňování fotek nějaká pravidla a zdali je zamítnutý autor o zamítnutí informován s případným zdůvodněním proč byl zamítnut :blomcka:


Príspevkov: 1283
11.04.2012 20:49 11.04.2012 20:49
 Re: 350 ...

Žiadne pravidlá zverejňovania, žiadne zamietnutia. Tu sa uverejňujú všetky fotky doradu, len sa delia na kategórie.


Webmaster
Viglas citY
Príspevkov: 3348
11.04.2012 22:40 11.04.2012 22:40
 Re: 350 ...

horehronec: si registrovany od 01.04.2012 dnes je 11.04.2012 poslal si 7 fotiek priebehu 8dni (od 3.4 - do asi 11.4) - na 5 fotkach hlavny objekt dizel na jednej elektrina a na jednej spolocne foto elektrika - vacsinou sa fotky v stlpci striedaju elektrika dizel admini galerie zverejnuju fotky podla toho ako sa mu hodia - a podla kvality - aktuality/hitovky maju prioritu, ako novacik by si mal byt skormnejsii a hlavne trpezlivejsi cakat na zverejnenie - Juliu ti zverejnili pomerne rychlo, ja by som ti podla nadhladov nezverejnil ani jednu, v zasobniku je x dalsich fotiek ktore cakaju na zverejnenie a veru je ich niekolko nasobne viac ako si poslal ty a aj lepsich.

M286.0018: ku tebe sa ani neoplati reagovat :eru: lebo co si vyprodukoval ty pred rokom sa neda moc pochvalit a zda sa ze za rok si nevyprodukoval ani to :eru:

ale veru fotky sa aj mazu a napise sa im ze su zmazane, ale keby sme vsetky do radu zamietali co si to zasluzia tak podobnych nestastnikov by tu bolo viac :eru:


Príspevkov: 1283
11.04.2012 23:59 11.04.2012 23:59
 Re: 350 ...

To, že Tebe sa niečo zdá, to je pekné, ale skutočnosť je o niečom inom. Myslíš si, že len preto, že fotky neposielam na váš alebo iný web, tak som za ten rok nič poriadne alebo aspoň také, ako pred rokom nenafotil ? Len na základe toho to súdiš ? Vieš, to je moja vec, či chcem alebo nechcem moje fotky posielať na web (akýkoľvek), do toho ma nikto nemôže nútiť. Je kopa autorov, ktorí svoje fotky nedávajú na web a ja sa momentálne radím k nim. Už som to tu niekoľkokrát všetko zdôvodnil, ale vidím, že to nestačilo. A ak Tebe alebo niekomu inému z redakcie vadí, že mám potrebu sa na vašom webe realizovať a aj sa realizujem a prispievam komentármi, tak ste ma dávno mali zablokovať a hotovo. Aspoň by som nenarúšal ten umelý kľud, ktorý tu máte. Je mi jasné, že z mojich komentov redakcia bohvieaký osoh nemá, ale z môjho pohľadu je tu stále moja snaha práve sem na railnet nejako prispievať, čo určite svedčí o veľa veciach. Ale snaha vyprchá a bude vyprchať, takže neboj, dočkáš sa mojej úplnej nečinnosti.
Vieš, to by som musel byť obrovský nešťastník, keby som za rok nevyprodukoval nič poriadne ani také dobré ako pred rokom a chodil si sem k vám vybiť komplexy. Fakt tomu veríš, že by som taký mohol byť ? :D
A to, čo si mi napísal naposledy: "mohol by si aj niečo poslat aby sme vedeli ci si za rok pokrocil"...máš pravdu, mohol by som, ale prosím ťa, načo by vám to tu bolo vedieť, či som za rok pokročil ? Koho z redaktorov či adminov to úprimne zaujíma, kto to potrebuje vedieť a načo to potrebuje vedieť ? My sa osobne poznáme alebo sa kámošíme, že máte taký záujem ? Ja mám skôr pocit, že nejde o taký úprimný záujem. Ale kto moje fotky úprimne chce vidieť, v dohľadnej dobe si ich určite vo webovom (možno aj slovenskom) priestore nájde.
No a keď sa na mňa ("ku mne") neoplatí reagovať, tak načo furt reaguješ ?


Administrátor
Príspevkov: 14378
12.04.2012 5:18 12.04.2012 5:18
 Re: 350 ...

ak si myslíš že nikto nieje zvedavý tak ja by som bol a velmi a myslím to úprimne ..

Marián
:papa:


Príspevkov: 1283
12.04.2012 16:01 12.04.2012 16:01
 Re: 350 ...

Všetci takí ako ty sa určite "dočkajú". Na posielanie fotiek na web som úplne nezanevrel, ibaže sa pohrávam s myšlienkou uverejňovať aj na iný web a to ten, v ktorého galérii ak by moje fotky boli uverejnené, znamenalo by to o niečo viac a pre mňa by to bol "kariérny" posun. Tým nechcem povedať, že tu by to neznamenalo nič. Ale onen web má predsalen kvalitnejšiu galériu.


Administrátor
Príspevkov: 14378
12.04.2012 16:31 12.04.2012 16:31
 Re: 350 ...

k tomu čo si napísal mám vlastný názor " raz mi niekto povedal že sú to snobské weby " nevedel som prečo , neskôr som to pochopil., uverejňujú sa tal len ideálne fotografie a dokola len 5 -10 autorov ..

ruku na srdce , kde by boli ak by neexistovali také weby ako tento či railtrains , kde dostane šancu každý , aby ukázal že niečo dokáže, že sa dokáže zlepšovať niekam posúvať , tam kam mieriš .. by tú šancu nedostali, tam vítajú len hotových fotografov z " druhoradých webov" , ak som správne pochopil tvoje slová , aj to je otázne či ich zoberú do uzavretej komunity

kludne môžem začať vyberať do galérky len super fotografie, len potom svet železničnej fotografie by nepoznal: festa, eminema, matesa,somatka,shapireho,kocura, marosa z turca,augustusa,kovka, iných nech mi prepáčia tí na ktorých som zabudol a ktorý vyrástli tu a či už tu pôsobia alebo nie, robia dobré meno sebe aj webu kde začínali

toto si treba uvedomiť a pozerať sa nato z takéhoto pohľadu a nie.. tamto má lepšiu sledovanosť a úroveň
to sa dá ľahko urobiť aj tu ... len .... kde by potom " kupovali " tieto super weby tých hotových fotografov !!!

Marián


Príspevkov: 1283
12.04.2012 16:53 12.04.2012 16:53
 Re: 350 ...

Nuž Marián, niečo na tom bude. Popísal si to tak, ako to je. Ja si nemyslím, že railtrains alebo váš železničnýnet sú druhoradé weby a nikdy by som si ich nedovolil ani nechcel nejak zhadzovať pred ostatnými webmi, druhoradé weby - v úvodzovkách by to mohlo byť. Ja som len chcel napísať, že ak máš fotku na railpage, tak myslím si, že to niečo znamená. Proste si prešiel prísnejšími kritériami, dosiahol si určitú kvalitu. Pre mňa ako fotografa by to bol úspech mať tam zopár fotiek a myslím si, že ak by niekto vedel, že sa mi tam podarilo moje fotky dostať, získal by som tak ten spomínaný rešpekt (aj keď nie som z tých, čo sa snažia vybudovať si nejaké extra meno...nie som profík). A možno máš pravdu ty - "aj to je otázne či ich zoberú do uzavretej komunity" - kľudne by moje fotky mohli končiť "dole". Už len vďaka tomu, že nefotím zrkadlovkou.
Napísal si veľkú pravdu, tento a jemu podobné weby ponúkajú jedinečný priestor na to, aby každý autor dostal šancu, citujem: "aby ukázal že niečo dokáže, že sa dokáže zlepšovať niekam posúvať". To by na railpage veru nešlo. Tu sa to však dá, môžeš posielať fotky počas celého progresu.
Na druhej strane si myslím, že by sa tu skutočne malo konať iba tak, ako si napísal. Čiže ak sa u niekoho neukazuje, že sa zlepšuje a niekam posúva, že niečo dokázal, tak tie fotky by som trošku filtroval. Ale to nie je moja vec samozrejme, som malá ryba.:papa:


Administrátor
Bratislava
Príspevkov: 17135
12.04.2012 6:29 12.04.2012 6:29
 Re: 350 ...

M286018: zdá sa Ti, že je tu umelý kľud? Tu nie je ani umelý ani drevený ani plechový, tu je kľud a tu aj bude kľud! Snáď sa tu nebudú paprčiť nejaké nové nicky o ktoré sa hanbia zverejniť svoju identitu. Na pár týždňov sme pustili možnosť registrácie bez schválenia a toto je výsledok. Vrátime sa na pôvodný systém a bude po problémoch. :vv:

Administrátor
Príspevkov: 14378
11.04.2012 20:37 11.04.2012 20:37
Re: 350 ...

mládenci ak ste si nevšimli .. tak sú to fotky niečim aktuálne .. alebo iné ..niečo oznamujú ... preto boli v aktualitách
treba sa dobre pozrieť do galérie kolko ich je tam " marian007" možno 4 za týždeň .. mám ich neuverejnených ešte asi 300 .... ktoré nemám kedy dať, aby sa nepindalo a to isté Duko ... pozrite si RP, ŽP .. tam idú stále tí istý dokola .. a prečo, lebo nezverejnia každú fotku ako sa zverejnuje tu .. ešte som ani jednu nezmazal a verte že by sa zišlo

ak chcete niečo povedať alebo napísať napíšte mi to priamo na email

Marián

Administrátor
Bratislava
Príspevkov: 17135
11.04.2012 21:47 11.04.2012 21:47
Re: 350 ...

Skôr si myslím, že si tu niekto potrebuje vybiť komplexy, alebo mu vadí, že je tu kľud. Nikto nikoho nenúti sem dávať fotky, rovnako ako nedonúti nikto adminov, aby dávali von všetky fotky.
:nezna:
350.0002 máš BAN!:nezna::papa:

Administrátor
Trenčianske Teplice
Príspevkov: 1818
12.04.2012 11:59 12.04.2012 11:59
Re: 350 ...

No... Nedá mi zase nezareagovať, podľa toho, čo som čítal. A tiež nejaké veci dovysvetľovať.

M286.0018, pokiaľ sa pamätám, písal som s Tebou, aby si naďalej prispieval so svojimi postrehmi ku kvalite fotiek, lebo ich nemáš zlé. To viem a za tým si stojím. O čo tu ale ide, je to, aby bola aj vyváženosť v tom, že Tvoj názor je aj podčiarknutý tým, že pôjdeš v tých veciach príkladom a tým môže byť aj Tvoja fototvorba. Dôvody, prečo tu neuverejňuješ sú síce jasné, ale takto sa nevyhneš postupnému strácaniu rešpektu, ktoré v tejto societe môže vzniknúť. Preto, keďže viac-menej nie si súčasťou života tohto webu, to znamená spoločné fotenie, výmena názorov, lepšie poznanie postojov, môže to mať za následok aj menšiu znalosť pomerov v akých sa tu funguje a neskôr vznik následných nedorozumení. Preto by som sa chcel tomuto vyhnúť a otvorene Ťa prizvať na spoločné akcie, ktoré budú mať určite prínos, nie negatíva a zabráni to nepriaznivým javom. A na toto sa úprimne teším.

Ďalej... Čo sa týka "umelého" kľudu, ako som si tu prečítal... Pokiaľ ten kľud, ktorý tu je vzniká tým, že sa eliminujú rýpali a iné indivíduá, ktoré cítia vnútorný pokoj len vtedy, pokiaľ sa v rámci ich obmedzeného uvažovania prejavia tak, aby si učinili zadosť, tak ho môžte pokojne volať "umelý" lebo sa takto "umelo" udržiava. Ako sa ukázalo, "čínska demokracia" má čosi do seba a osvedčila sa. Sám osobne poznám ten oslobodzujúci 10 sekundový pocit, keď niekomu, kto sa tu pokúša vylievať svoj kýbeľ hovien udelím BAN s vedomím, že to tu už ďalej nebude. Ak ak sa nájde niekto iný, zase si na neho nájdem tých 10 sekúnd. Prečo? Práve pre ten pokoj, "umelý" kľud, v ktorom sa dá lepšie spolupracovať, kamarátiť, vymieňať skúsenosti a robiť veci, ktoré skôr rozvíjajú, ako by mali deštruovať.

Odborne sa tomu hovorí "eliminácia antisociálnych javov".

Vďaka za pozornosť.

krz


Príspevkov: 1283
12.04.2012 16:12 12.04.2012 16:12
 Re: 350 ...

V poriadku krz. Ďakujem za rozumné slová, bohužiaľ si jeden z mála, ktorý mi také niečo napísal.
Bol by som blbec, keby som nesúhlasil v podstate so všetkým, čo si napísal. Menšia a možno žiadna znalosť tunajších pomerov je samozrejme možná, nevylučujem. A tak isto nie som súčasťou života railnetu, to je pravda. Mimochodom, nikdy som o seba netvrdil ani si nemyslel, že som railneťák, ale ani vlakyneťák. Realizujem sa tam i tam, obe stránky mi poskytujú možnosti realizácie a ja ani nechcem byť iba za jednen web ako poslanec v parlamente.
Zopár ľudí z railnetu poznám osobne, fotili sme spolu, budeme spolu fotiť, ale nedá sa povedať, že sú odtiaľto, lebo sme sa spoznali cez iný web, vlastne až na jedného. No a vlastne by sa dalo povedať, že niektorí z nich "boli" odtiaľto. Nebudem ďalej rozvádzať, domyslíš si sám.
Myslím, že nejaký rešpekt som tu už dávno stratil a je samozrejmé, že keď ľudia nevidia moje fotky, tak...
Za pozvánku ďakujem, aj keď sa musím priznať, že nie som z tých, čo by sa hrnuli na redakčné stretnutia alebo ako to presne nazývate a v podstate tam ani nemám čo robiť, keďže nie som redaktor. Inak to by nebolo dobré, keby som mal moc uverejňovať, triediť a mazať fotky...:D
K veci, ja len tak s určitými jednotlivcami sa stretnúť, pofotiť.
Čo sa týka umelého kľudu, ja som to myslel tak, že mne sa zdá, že je tu kľud iba naoko. Prídem na stránku, všetko šlape, redakcia sa pozná a vychádza dobre (síce niektorí redaktori majú onen status len na okrasu ale to už nie je moja vec, zrejme to bude opäť moja neznalosť). No a v skutočnosti sa mi zdá, že sú tu rôzne malé ohníky. Treba ich zahasiť a treba tak ísť hore, ešte viac ako teraz. :papa:

Administrátor
Trenčianske Teplice
Príspevkov: 1818
12.04.2012 14:56 12.04.2012 14:56
Re: 350 ...

Horehronec adresoval sem ešte tieto slová:

"No, tu je možno kľud pre adminov. Ja vás tu všetkých adminov môžem ..... končim.
A ešte niečo: milí admini, ak si myslíte že toto je verejný web, mýlite sa, sami ste si z neho vytvorili súkromnú stránku..."


Nejdem komentovať ten totálny nezmysel, ktorý tu napísal...

Len toľko, "horehronec", fakt si tu skončil. Máš BAN.

Webmaster
Viglas citY
Príspevkov: 3348
12.04.2012 16:58 12.04.2012 16:58
Re: 350 ...

ale inac musim vam povedat ze mi neskutocne pomohli tieto dlhe komentare aspon sa mi to podarilo zase trosku vyladit aby sa to dobre zobrazovalo :eru::eru::eru::eru: