Pekný deň na Myjavskej štreke.

Dátum 20.06.2010 0:00:00 | Kategória: Aktuality z našich tratí

Tento víkend navštívila náš kraj Ušatá , krásna parná mašinka robila radosť a rozdávala úsmev na trati. Spoločnosť jej robil aj požiarny vlak na čele s rušnom T466 0253.
A ako to vyzeralo na Starej Turej a Myjave v sobotu 19.6.2010.
Poďte sa pozrieť.

Ešte v piatok som bol rozhodnutý zostať doma. Problém bol v tom, že by som musel ísť sám s mládemcami a fotenie by bolo oklieštené len na samotné stanice Myjava a Stará Turá. V sobotu po asi dvojhodinovom polospánku po nočnej mi to nedalo, obliekol som omladinu dohodol tvrdé podmienky výletu " rozumej poslúchanie " a rýchlo na Myjavu.
Musel som riadne šliapnuť na plyn, vláčik mal odchod o 10:30 my sme boli 9:50 ešte doma.

To že som sa rozhodol ísť a nezostať doma neľutujem. Aj keď sú všetky fotky z " peróna "
výlet ktorý sa zmenil na celodenný sa vydaril.

A sme tu. Stanica Myjava a mašinka 464 001 " Ušatá "

Poviem pravdu, čakal som väčší záujem.

Smer Česká republika.

Požiarny vlak v čele T466 0253. Pána majstra dnes ešte stretnem, on to netuší a ani Ja.

Táto krásna mašika T444 0055 - odpočíva a stráži uhlie aby si nenašlo nového majiteľa ....

Motorák z Nového Mesta nad Váhom , pre puntičkárov zľava : 811 019-9 , 011 902-4 ,
011 899-2 , 811 009-0.

Vraciame sa na Starú Turú a trávime 3 hodiny na jarmoku. Okolo 15:15 ideme pozrieť na stanicu.

Ďalší motorák z NMnV : zprava 811 002-5 , 011 644-2 , 811 004-1.

Od mládencov z múzea sa dozvedám, že Ušatá príde až okolo 17:00. Škoda, pomyslel som si. Mamina končí v práci o 16:00, treba urobiť nákup a podobne. To by sme určite nestihli.
No ale predstava toho, že niekto postráži deti a Ja vybehnem niekam mimo stanicu bola lákavá.
Všetko bolo hneď jasné a časový plán usporiadaný presne na minúty. Valíme do Nového Mesta, urobíme nákup a rýchlo späť na Starú Turú.

Že to nebolo zbytočné to už teraz viem. Sme späť na Starej Turej.

O poznanie väčší záujem.

Ďakujem, pán majster za spoluprácu.

Novomestské zhlavie stanice. Zoskakujem a rýchlo fotím.

Myjavské zhlavie, zoskakujem a snažím sa urobiť ďalšie foto.

Mašinka na súprave.

Čo poviete nieje krásna?

Počasie je stále super a Ja sa dozvedám, že mám ešte cca.30 min do odchodu. Viac mi treba nebolo, nasadáme a valíme hladať nejaký fotoflek mimo " peróna ".Dobehom som zasa až na Papraď, tu sme dnes už boli. Nevadí troška sme sa povozili. Len rozdiel je v tom , že deti má kto strážiť.

Rýchlo zbehnem dole z mosta na trať a utekám čo to dá k mostu.

Po olámaní niekoľkých konárov, mám konečne z toho orecha poriadny výhľad. Na zaostrenie a pokusné foto slúži motorák do Starej Turej. 811 005-8.

A je to tu, na toto som sa tešil a v kútiku duše aj dúfal, že sa podarí aspoň jedno foto z terénu. Krásny deň, neľutujem spánok ani prevezený benzín, oplatilo sa!