Môj prvý rok v Albatros klube

Dátum 28.03.2013 0:00:00 | Kategória: Fotoprofily

Je chladné februárové ráno. Kalendár ukazuje dátum 18.2.2012 sobota. Zodvihnem sa z postele a idem sa obliecť najesť a podobne no proste to čo robím každé voľné ráno. Na ten deň je plán jasný. Idem do Valčíka na železničnú burzu. V tom mi zvoní telefón, že v batohu mám veci a keď chcem môžem ísť na "Albatros". No v tom celý natešený som si zobral batoh a išiel na Valčík. Tam som nebol dlho pretože ma depo čakalo. Konečne prišiel čas a predo mnou sa objavila hala, ktorá sa v depe volá "Malá garáž". Hneď som teda začal hľadať po hale niekoho,kto by mi to tam vedel vysvetliť a podobne. Ako prvý mi vošiel na ranu náš "Majster",ktorý mi je veľkým vzorom doteraz zobral ma do vagónu a porozprávali sme sa povedal mi ako to v klube chodí a pomali som sa dal do roboty. Toto bol môj úplne prvý deň v Albatrosklube no čo nasledovalo vám ukážem v tomto článku. Prajem príjemné čítanie.

Takéto večer y zažívame v klube pomerne často.Celý večer grilujeme po ťažkom a namáhavom dni.Sme tu ako jedna veľká rodina.

Takéto večery zažívame v klube pomerne často. Celý večer grilujeme po ťažkom a namáhavom dni. Sme tu ako jedna veľká rodina.

Moje prvé kroky vždy smerovali na jedno miesto.Fotiť do depa.Tak som neodolal a odfotil som sa s 350 020 tesne pred odchodom do ŽOS Vrútky

Moje prvé kroky vždy smerovali na jedno miesto. Fotiť do depa.Tak som neodolal a odfotil som sa s 350 020 tesne pred odchodom do ŽOS Vrútky

V rámci priatelstva bratislavských klubov sme boli pozvaný na poslednú jazdu pred odchodom „Uhranky“ na svoj oddych(aj o tom bude článok).

V rámci priateľstva bratislavských klubov sme boli pozvaní na poslednú jazdu pred odchodom „Uhranky“ na svoj oddych. (aj o tom bude článok).

21.4. sme prišli do Košíc ale to som nefotil.Toto je fotka z 22.4 ked´sme s Albatrosom išli do Margecian a poprvý,krát išiel Hugo na požiarnom vlaku v historii goríl.

21.4. sme prišli do Košíc za Katkou, ale to som nefotil. Toto je fotka z 22.4 keď sme s Albatrosom išli do Margecian a po prvý krát išiel Hugo na požiarnom vlaku v histórii goríl.

2 generácie rušňov vedľa seba,a ja pred „HUGOM“

2 generácie rušňov vedľa seba a ja pred „HUGOM“

Príchod do Košíc a „HUGO“ mi zapózoval a touto fotkou končí moja prvá akcia v Albatrosklube

Príchod do Košíc a „HUGO“ mi zapózoval. Touto fotkou končí moja prvá akcia v Albatros klube.

Cecaňa a albatros odpočívajú pred namáhavou akciou ani nie týždeň po Košiciach.

Cecaňa a albatros odpočívajú pred namáhavou akciou ani nie týždeň po Košiciach. Nasledujúci deň ideme do Hronca.

ráno tesne pred odchodom kalendár ukazuje 28.5.2012

Ráno tesne pred odchodom do Hronca kalendár ukazuje 28.5.2012

záloha sa s nami lúči.

Záloha sa s nami lúči.

albatros sasyčí stratí sa v pare a už ho niet.

Albatros sasyčí stratí sa v pare a už ho niet. Čaká ho pekný, no namáhavý výlet.

stanica Lužianky

Stanica Lužianky

Konečne po 30 minútach prichádza 043-jka Bageta

prišla nás pozrieť aj 810-ina stanica Zlaté Moravce.

Prišla nás pozrieť aj 810-ina. Stanica Zlaté Moravce.

Niekde na trati Hronská dúbrava Diviaky

Niekde na trati Hronská Dúbrava - Diviaky.

stanica Diviaky

Stanica Diviaky.

A už sme za Banskou Bystricou a smerujeme do Hronca kde budeme posunovať do zotmenia a tam náš deň končí

A už na zastávke Medzibrod a smerujeme do Hronca, kde budeme posunovať do zotmenia a tam náš deň končí.

Kalendár ukazuje 29.5.2012 a na dnes je plán jasný.Ideme da otočiť na „Triangel“ do Zvolena aby bol Albatros správne otočený na nasledujúci deň kde sme išli do Mlyniek odkiaľ fotky nemám kedže som sa bol pozrieť na otvorenie novej trate do Dobroče.

Kalendár ukazuje 29.5.2012 a na dnes je plán jasný.Ideme sa otočiť na „Triangel“ do Zvolena aby bol Albatros správne otočený na nasledujúci deň kde sme išli do Mlyniek. Odkiaľ fotky nemám, kedže som sa bol pozrieť na otvorenie novej trate do Dobroče.

Ešte treba zapojiť našu „Cecaňu“na „Albatrosa“ a môžeme ísť.

Slovenská ľupča

Slovenská Ľupča

Teraz nás bude obiehať rýchlik a zároveň sa budeme križovať s rýchlikom.Trať niekde medzi Zvolenom a Banskou Bystricou

Teraz nás bude obiehať rýchlik a zároveň sa budeme križovať s rýchlikom. Trať niekde medzi Zvolenom a Banskou Bystricou

Obed vo zvolene robený na „Albatrose“ chutí najlepšie

Júlia 754 072 nás prišla pozrieť popod Zvolenský zámok

Albatros a jeho úzky kamaráti

Albatros a jeho úzki kamaráti.

Najväčší „Albatros“ a najmenší „Smoschever“ pózujú

Najväčší „Albatros“ a najmenší „Smoschever“ pózujú.

A je tu deň pre,ktorý sme sem prišli.Kalendár ukazuje 30.4.2012 a otvára sa trať na Dobroč. „Cifra“ U45 903 sa pomaly zobúdza.

Už čakáme na cestujúcich,ktorý sa v spacích vozoch teraz len zobúdzaju

Už čakáme na cestujúcich, ktorí sa v spacích vozoch teraz len zobúdzajú

Na dobroči som už nefotil pretože som tam nemal čas fotiť ale toto je už 1.5.2012 a Albatros odchádza späť do BA a ja sa lúčim s posádkou a idem s Hujerom a Dukom do Zvolena kde nasadáme s Dukom na rýchlik a ideme domov

Na Dobroči som už nefotil pretože som tam nemal moc čas fotiť ale toto je už 1.5.2012 a Albatros odchádza späť do BA a ja sa lúčim s posádkou a idem s Hujerom a Dukom do Zvolena kde nasadáme s Dukom na rýchlik a ideme domov.

Ešte stíhame „Albatros“ na Slovenskej ľupči

Ešte stíhame „Albatros“ na Slovenskej Ľupči

Ešte jedna fotka z akcie MDD do Prievidze pridávam ale o tejto akcii pridám fotky v druhej časti článku

Ešte jedna fotka z akcie MDD do Prievidze. Ale o tejto akcii v druhom článku.

Toto už nemá s Albatrosom nič spoločné ale páčila sa mi tá fotka tak som ju sem dal.

No dúfam,že sa vám tento článok páčil mám veľmi veľa fotiek aj z ďalších akcii. Čoskoro urobím aj druhý článok kde uvidíte ďalšie minuloročné akcie.